
İşletme sahibini tebrik ederim🙏
Çok güzel bir mekan temiz bi yer yemekleri çok güzel çalışanları çok nazik ve ilgili işletme sahibini tebrik ederim🙏💐
Hear from those who've shared our table
Tell other guests how it went

Çok güzel bir mekan temiz bi yer yemekleri çok güzel çalışanları çok nazik ve ilgili işletme sahibini tebrik ederim🙏💐

Gipsy tüm 🌟 size verebilirim. Yemekler lezzetli, içecekler kaliteli, çalışanlar güler yüzlü, efendi, ailemizin yeri gibi oldu Gipsy. Teşekkür ederiz 🙏🏻
Not: Şezlongda kalamar ve bira deneyin 👍🙂

Her gün burada yedim. Servis süper, yemek harikaydı. Menü, herkes için bir şey ile çeşitlidir.