
İşletme sahibini tebrik ederim🙏
Çok güzel bir mekan temiz bi yer yemekleri çok güzel çalışanları çok nazik ve ilgili işletme sahibini tebrik ederim🙏💐
Узнайте от тех, кто был с нами за столом
Расскажите другим гостям, как всё прошло

Çok güzel bir mekan temiz bi yer yemekleri çok güzel çalışanları çok nazik ve ilgili işletme sahibini tebrik ederim🙏💐

Gipsy tüm 🌟 size verebilirim. Yemekler lezzetli, içecekler kaliteli, çalışanlar güler yüzlü, efendi, ailemizin yeri gibi oldu Gipsy. Teşekkür ederiz 🙏🏻
Not: Şezlongda kalamar ve bira deneyin 👍🙂

Her gün burada yedim. Servis süper, yemek harikaydı. Menü, herkes için bir şey ile çeşitlidir.