Gypsy Restaurant Gypsy Restaurant

Misafir Yorumları

Misafirlerimiz ne diyor?

5.0
3 yorum
5
3
4
0
3
0
2
0
1
0

Yorumunuzu Yazın

Deneyiminizi diğer misafirlerimizle paylaşın

Yıldıza tıklayarak puan verin
E-posta adresiniz görüntülenmez.
0 / 2000
1 + 2 = ?
N
Nuran D.

İşletme sahibini tebrik ederim🙏

Çok güzel bir mekan temiz bi yer yemekleri çok güzel çalışanları çok nazik ve ilgili işletme sahibini tebrik ederim🙏💐

M
Mahire D.

Teşekkür ederiz 🙏🏻

Gipsy tüm 🌟 size verebilirim. Yemekler lezzetli, içecekler kaliteli, çalışanlar güler yüzlü, efendi, ailemizin yeri gibi oldu Gipsy. Teşekkür ederiz 🙏🏻
Not: Şezlongda kalamar ve bira deneyin 👍🙂

M
Mark M.

Süper

Her gün burada yedim. Servis süper, yemek harikaydı. Menü, herkes için bir şey ile çeşitlidir.

Siparişi Görüntüle 0 0,00 ₺
Engelsiz Menü
WhatsApp