
İşletme sahibini tebrik ederim🙏
Çok güzel bir mekan temiz bi yer yemekleri çok güzel çalışanları çok nazik ve ilgili işletme sahibini tebrik ederim🙏💐
Hören Sie von denen, die mit uns am Tisch saßen
Erzählen Sie anderen Gästen, wie es war

Çok güzel bir mekan temiz bi yer yemekleri çok güzel çalışanları çok nazik ve ilgili işletme sahibini tebrik ederim🙏💐

Gipsy tüm 🌟 size verebilirim. Yemekler lezzetli, içecekler kaliteli, çalışanlar güler yüzlü, efendi, ailemizin yeri gibi oldu Gipsy. Teşekkür ederiz 🙏🏻
Not: Şezlongda kalamar ve bira deneyin 👍🙂

Her gün burada yedim. Servis süper, yemek harikaydı. Menü, herkes için bir şey ile çeşitlidir.